طراحي سايت تبريز

طراحي و توسعه سايت و بهينه سازي و سئو

طراحي سايت تبريز

۱۴ بازديد

چرا تبريز وب سايت بهترين انتخاب براي شماست؟

  • استفاده از سرورهاي معتبر جهت افزايش ايمني و سرعت وب سايت
  • تيم فني مجرب با بروز ترين اطلاعات در زمينه طراحي سايت در تبريز
  • زمان بندي دقيـــق  در اجراي پروژه و تحويـــل به موقع وب سايت
  • پشتيباني فني سايت و پاسخگويي در سريع ترين زمان ممكن

دربـــاره تبريز وب سايت

طراحي وب سايت هاي شركتي، فروشگاهي و حقوقي، خبري و ... با تكنولوژي هاي روز دنيا در شهر تبريز.

مجموعه طراحي سايت تبريز با پانزده سال سابقه در زمينه طراحي وب سايت، سئو، بهينه سازي و افزايش بازديد سايت، آماده ارائه مشاوره در زمينه طراحي وب سايت و افزايش رتبه شما در موتورهاي جستجو مي باشد.

  • دپارتمان سئو و بهينه سازي تبريز وب سايت با استفاده از مانيتور رفتار موتورهاي جستجو و تجربه چند ساله در ارتقاء رتبه سايت هاي مشتريان ديگر بهترين راه كار ها را براي شما ارائه مي دهد.
  • دپارتمان طراحي سايت تبريز وب سايت هميشه در تلاش بوده است كه به روز ترين و زيباترين سايت ها را هم از لحاظ رابط كاربري و هم از لحاظ سادگي استفاده براي مشتريان طراحي نمايد.

2- سئو داخلي يا OnPage

مــنظور از سئو و بهينه سازي سايت چيـست؟

سئو (SEO) و يا همان بهينه‌سازي موتور جستجو (به انگليسي: Search Engine Optimization)،  يك روند مناسب براي بهتر ديده‌ شدن يك وب سايت يا يك صفحه وب در نتايج جستجو طبيعي يك موتور جستجو است.

ساختار و طرح اوليه سايت

اين مرحله حائز اهميت خاصي است. اين فاكتور به اين دليل مهم است كه ايده‌ اوليه شما را به مفهومي تجاري و مناسب دنياي كسب و كار تبديل مي كند. تهيه يك طرح اوليه به شما توانايي فكر كردن به كل فرآيند كسب و كار را مي‌دهد؛ از شروع تا توليد و فروش كالا يا خدمات. لازم نيست طرحي بالا بلند و طولاني تهيه نماييد، تنها موارد لازم را لحاظ كنيد و به ياد داشته باشيد اين موارد شامل مولفه هاي زير باشند:

بررسي نياز كاربران

طراحي وب سايت بايد كاربر محور باشد به اين معنا كه بدانيم نياز كاربران چيست، چگونه فكر ميكنند و رفتار آنان به چه صورت است. بررسي نياز و خواسته كاربران، ما را قادر مي سازد يك وب سايت متناسب را به درستي طراحي و پياده سازي نماييم.

پياده سازي

براي موفقيت يك سايت و اجتناب از اشتباهات گزاف، بسيار حائز اهميت و ضروري است كه تكنولوژي مورد نياز جهت طراحي وب سايت كه شامل زبان برنامه نويسي، پلت فورم ها، استانداردها، فناوري ها و نحوه قرار گرفتن آنها در كنار يكديگر است، به درستي تعيين شوند.

 

محتويات

محتويات، اغلب علتي است كه كاربران را راغب به مشاهده وب سايت شما مي كند. بنابراين توجه به اين مساله حائز اهميت است كه چه

 محتوياتي بايد ارائه شود تا انتظار كاربران تامين شود؟ چه ميزان محتويات مناسب است؟ شكل يا فرم ارائه محتويات بايد به چه صورت باشد؟ پيش از اينكه بتوان محتوياتي را توليد كرد، لازم است به سوالات فوق كه مباني و اصول استراتژي محتويات را مشخص مي كند، پاسخ بدهيد.

گرافيك و رابط كاربري

يكي ديگر از فاكتورهاي مهم در طراحي سايت تبريز، در نظر گرفتن گرافيك و نوع رابط كاربري است. در ابتداي كار نما و ظاهر سايت خود را در نظر بگيريد و به اين نكته توجه كنيد كه اگر سايتي شلوغ و پر از عناصر گراف

يكي نامربوط به هم ايجاد كنيد، كاربران را از سايت خود دور خواهيد كرد. هم چنين بايد مطمئن شويد كه رابط كاربري كه با استفاده از رعايت استاندارهاي مناسب در سايت خود ايجاد مي كنيد، مي تواند كاربران را به بخش هاي مختلف هدايت كرده و آنها را مجاب به استفاده از قسمت هاي مختلف سايت شما نمايد. مقالات و متون خود را نيز با فونت هاي مناسب و با سايز و اندازه هاي استاندارد و رنگ هاي قابل تشخيص در صفحات وب خود به كار ببريد. نكته ديگر انتخاب تصاوير است. بهره گيري از ت

تصاوير با كيفيت در بين مطالب و در فضاهاي مختلف سايت، مي تواند ارزشي معادل متون شما داشته باشد. هم چنين توجه كنيد كه سايز عكس ها و تصاوير استفاده شده را قبل از قرار دادن در سايت از طريق برنامه هايي چون فتوشاپ، كم حجم و متعادل كنيد تا سرعت بارگذاري و لود صفحات وب شما بيشتر شود. از به كار بردن بيش از حد تصاوير نيز اجتناب كنيد.

فوايد طراحي سايت براي كسب و كارها

داشتن سايت مزيت هايي خودش را دارد كه دانستن آن شما را ترغيب مي كند تا به فكر راه اندازي وب سايت براي كسب و كارتان باشيد و بتوانيد در حرفه خود پيشرفت كنيد و كسب و كارتان را رونق بدهيد و در دنيا تجارت و ديجيتال جايگاه مناسبي را براي خود كسب نماييد. در واقع داشتن يك سايت حرفه‌اي به شما كمك مي كند تا هر روز نسبت به ديروز پيشرفت كرده و درآمد بيشتري كسب كرده و دايره مشتريان خود را گسترش دهيد،

از ديگر مزاياي طراحي سايت حرفه اي براي كسب و كارها اين است كه هميشه تعداد زيادي از مشتريان وجود دارند كه حتي اگر به دنبال خريد نباشند، كسب و كار شما را به عنوان يك گزينه در نظر مي گيرند تا در هنگام نياز به شما مراجعه نمايند.

مهم‌ترين مزيت يك وب سايت حرفه اي اينست كه وقتي روي آن سرمايه گذاري مي كنيد، يك روش تبليغاتي ماندگار داريد كه هميشه در دسترس هست، در حاليكه هيچ روش تبليغاتي ديگري وجود ندارد كه فقط يك بار هزينه آن را پرداخت كرده و هميشه برايتان كارايي داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.