طراح لوگو در تبريز

طراحي و توسعه سايت و بهينه سازي و سئو

طراح لوگو در تبريز

۱۲ بازديد

امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و كالاهاي مشابه ارائه شده توسط آن‌ها رقابت سختي در بازار براي فروش بيشتر وجود دارد و به همين دليل اهميت تبليغات موثر بسيار بيشتر از گذشته حس مي‌شود. بايد در نظر داشت كه تبليغات تاثيرگذار بايد با استراتژي برندينگ تعيين شوند. اين مورد خود يك تخصص بسيار مهم و ضروري در تجارت امروزي است؛ از اين رو نقش متخصصيان طراحي لوگو در تبريز بسيار پر رنگ مي‌ شود.

در تبليغات برندها روش‌هاي بسيار زيادي وجود دارد كه بنا به نوع كالا و خدمات ارائه شده و بودجه شركت استفاده از آن‌ها مورد انتخاب قرار مي‌گيرد.

از اين جمله مي‌توان به چاپ بنر تبليغاتي، كاتالوگ، ايجاد وبسايت و صفحه در شبكه‌هاي اجتماعي و توليد محتواي مربوط، تبليغات بنري در اينترنت، تبليغات تصويري در تلويزيون و وبسايت‌هاي اشتراك ويدئو و … اشاره نمود.

هر يك از اين انواع تبليغات كه انتخاب شود، نقش طراحي لوگو در تبليغ برند بسيار پر رنگ است. حتما برندها سعي مي‌كنند در هر يك از انواع تبليغات فوق طراحي آرم و لوگو برند خود را به ديد مخاطبان برسانند.

شركت  آنكادر در تبريز  متخصص در زمينه طراحي لوگو و برند، طراحي و چاپ اقلام بازاريابي، چاپ نشريه و كتاب، چاپ بسته بندي محصولات، فيلم، تيزر، موشن گرافيك، عكاسي، كمپين تببيغاتي، وب و سوشيال مديا

چگونه مي‌‌توانيم در سال ۲۰۲۰، با كمك يك برندينگ قوي براي برند خود هويتي منحصر به فرد و به ياد ماندني ايجاد كنيم؟

در دنياي كنوني، ميليون‌‌ها يا شايد بهتر باشد بگوييم ميلياردها شغل و حرفه وجود دارند كه همگي تلاش مي‌‌كنند تا يك تجربه مشتري عالي ارائه دهند و اسم و رسمي براي خود به هم بزنند. برندينگ قوي و ايجاد يك برند قدرتمند يكي از مهم‌‌ترين مسائل پيش روي كسب و كارهاي امروزي است؛ چرا كه با اين روش مي‌‌توانند خود را از ساير رقيبان متمايز كرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.

شركت تبليغاتي در تبريز

اگر شما هم جزو افرادي هستيد كه تلاش مي‌‌كنند براي نخستين بار هويت برند خود يا يكي از مشتريان خويش را توسعه دهند، لازم است ابتدا با مفهوم برند آشنا شده و درك كنيد كه انجام برندينگ و ايجاد يك برند به چه عناصري نيازمند است. متاسفانه، اين كار چندان هم ساده نيست و با انتخاب نام و چسباندن آن در گوشه و كنار و بر روي يك سري كالاها تفاوت دارد.

بهتر است بدانيم طراحي لوگو، طراحي هويت، و برندسازي داراي نقش‌هاي متفاوتي هستند كه با همديگر سبب ايجاد يك تصور براي يك كسب و كار و يا محصول مي‌گردند.

چرا وجود لوگو براي اهداف برندسازي بسيار مهم است؟

گرچه لوگو تنها يكي از عناصر برندسازي است، اما به احتمال زياد در اكثر نقاط ارتباطي با مشتريان و ساير افراد ذي‌نفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وب‌‌سايت، بروشور، ست اداري، محصولات توليدي، بسته‌بندي، تبليغات، لباس، فروشگاه‌ها و غيره.

بنابراين يك لوگو مي‌تواند به عنوان يكي از اصلي ‌ترين عناصر گرافيكي در نظر گرفته شود كه به مردم امكان مي‌دهد به سرعت يك سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسايي كنند و اغلب اوقات، اولين موردي خواهد بود كه مردم براي شناسايي محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.

در چنين موقعيت‌ هايي است كه يك لوگو، كه به خوبي براي اهداف برندينگ طراحي شده است، بسيار مهم است:

  •  مي‌‌تواند ارتباط عاطفي با سهامداران شما را تسهيل و وفاداري به برند را تقويت كند.
  •  يك لوگوي خوب ‌طراحي ‌‎شده به افراد اجازه مي‌‌دهد تا برند شما را به سرعت شناسايي كنند و به ياد آورند.
  • بخشي از هويت برند شما است. 
  •  به انسجام و هماهنگي برند در كانال‌هاي ارتباطي شما با مشتري كمك مي‌كند.
  •  اين مارك شما را از در رقابت با رقبا متمايز مي‌كند.
  • نوعي تصوير حرفه‌اي از شما ايجاد مي‌كند و انتظارات را بالا مي‌برد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.