طراحي لوگو فرايند طراحي يك آرم است. برندسازي فرايند ساخت يك برند است. به عبارت ديگر، برندسازي يك استراتژي است كه توسط شركتها طراحي شده است تا به افراد كمك كند بتوانند محصولات و شركت را به سرعت شناسايي كنند و به آنها دليلي براي انتخاب محصولات خود ارائه دهند.
طراحي لوگو در تبريز
براي شناساندن برند خود يك لوگو و ساختار ايجاد كنيد.
پس از شناخت و درك مزايا و معايب برند، زمان آن رسيده كه به برند خود حيات بخشيد. به قول يكي از طراحان گرافيك به نام Paul Rand، «طراحي، سفير خاموش برند شما است.»
لوگو
لوگو معرفي كل هويت برند را برعهده ندارد؛ با اين حال، يكي از مهمترين عناصر برندينگ به شمار ميرود. چرا كه، اين ميتواند قابل تشخيصترين و به ياد ماندنيترين بخش برند شما باشد. لوگوي نام تجاري در همه جا خودنمايي خواهد كرد. از كارت ويزيت گرفته تا وبسايت و تبليغات آنلاين، همگي طرح لوگوي برند شما را با خود خواهند داشت. با توجه به اين امر، متخصصان ما در تبريز آماده طراحي لوگو براي شما عزيزان ميباشند.
چرا وجود لوگو براي اهداف برندسازي بسيار مهم است؟
گرچه لوگو تنها يكي از عناصر برندسازي است، اما به احتمال زياد در اكثر نقاط ارتباطي با مشتريان و ساير افراد ذينفع اثرات و حضور آن قابل مشاهده است، مانند: وبسايت، بروشور، ست اداري، محصولات توليدي، بستهبندي، تبليغات، لباس، فروشگاهها و غيره.
بنابراين يك لوگو ميتواند به عنوان يكي از اصلي ترين عناصر گرافيكي در نظر گرفته شود كه به مردم امكان ميدهد به سرعت يك سازمان، محصولات و خدمات آن را شناسايي كنند و اغلب اوقات، اولين موردي خواهد بود كه مردم براي شناسايي محصولات و خدمات شما از آن بهره خواهند برد.
در چنين موقعيت هايي است كه يك لوگو، كه به خوبي براي اهداف برندينگ طراحي شده است، بسيار مهم است:
- ميتواند ارتباط عاطفي با سهامداران شما را تسهيل و وفاداري به برند را تقويت كند.
- يك لوگوي خوب طراحي شده به افراد اجازه ميدهد تا برند شما را به سرعت شناسايي كنند و به ياد آورند.
- بخشي از هويت برند شما است.
- به انسجام و هماهنگي برند در كانالهاي ارتباطي شما با مشتري كمك ميكند.
- اين مارك شما را از در رقابت با رقبا متمايز ميكند.
- نوعي تصوير حرفهاي از شما ايجاد ميكند و انتظارات را بالا ميبرد.