جهت دريافت مشاوره رايگان تماس بگيريد ۰۹۱۴۴۰۱۹۰۷۱
هزينه خدمات مالي
با وجود اينكه در سال هاي اخير فعل خريد و فروش و مبادله اغلب براي كالا و محصولات فيزيكي به كار برده ميشده است. ولي با ورود موج نوي بازاريابي و تاثير پذيري از الگو هاي غربي، همچنان عرضه خدماتي كه در آن كالايي ميان طرفين يك قرارداد رد و بدل نشده است نيز با نام فروش معرفي مي گردند. در اين مورد بهره مندي از خدمات مالي و به صورت دقيق تر امور حسابداري و مالياتي نيز شامل هزينه هايي است كه دستيابي به آنها براي پيدا كردن بهترين فروشنده – يك شركت حسابدراي – وابسته مي باشد. با بازگشت به مبحث هزينه خدمات مالي همچنين مي توان گفت كه اختلاف قيمت هايي كه چند موسسه حسابداري در ازاي انجام كاري مشخص ارائه مي نمايند نيز مي تواند با پيروي از الگوي بالا انجام گرفته است و به علت تفاوت در خروجي كار، هزينه خدمات مالي مختلف پديدار شوند.
در زمان خريد يك محصول فيزيكي خاص در بازار با قيمت هاي گوناگوني روبرو مي شويم كه بعضي اوقات تلورانس هاي قيمتي قابل توجهي نيز داشته است و خريداري كه محدوديت بودجه اي ندارد را سردرگم مي نمايد. با صرف نظر از نمونه هايي كه تنها به علت شهرت و آوازه خود گران قيمت هستند. و احتمالا برتري محسوسي نسبت به نزديك ترين رقبشان ندارند، عواملي مانند كيفيت محصول، خدمات پس از فروش يا نوع گارانتي، امكانات سخت افزاري، طراحي زيبا و كاربر دوستي اين كالا است كه موجب تفاوت قيمت ها مي گردد.
جهت مطالعه ادامه مطلب كليك كنيد