براي شروع يا رونق هر پروژه ي تجاري و اقتصادي، نياز به يك همكار هنري در عرصه ي ديزاين و تبليغات مي باشد. شركت تبليغاتي آنكادر بعنوان يك تيم تخصصيِ مشاوره و اجرا در اين امر، تلاش مي نمايد تا جايگاه شما را در نمودار بازاريابي و توسعه ي برند، شناسايي و طبق نياز براي توسعه ي كسب و كار شما، راهكاري مناسب و خلاق ارائه دهد و شما را در اين مسير پِر پيچ و خم همراهي نمايد.
خدمات ارائه شده توسط اين شركت تبليغاتي آنكادر عبارت اند از:
- طراحي استاپ موشن تبليغاتي
- سوشيال مديا
- مديريت پيج اينستاگرام
- توليد ويديو و تيزر تبليغاتي
- طراحي كمپين هاي تبليغاتي
- طراحي و اجراي بيلبورد هاي تبليغاتي
سوشيال مديا و مزاياي استفاده از سوشيال مديا
اگر كمي در حوزه ي كسب و كارهاي اينترنتي فعاليت نماييد و بخواهيد از شبكه هاي اجتماعي براي رشد آن استفاده كنيد، به احتمال زياد به كلمه اي به نام سوشيال مديا ماركتينگ و يا سوشيال مديا ماركتر بر خوريد.
قبل از اينكه به تعريف بازاريابي شبكه هاي اجتماعي بپردازيم، بايد بدانيد منظور ازشبكه اجتماعي چيست؟به طور كلي، شبكه اجتماعي مجازي يا رسانه اجتماعي (Social Media) بستري براي ارتباط نزديك و تبادل اطلاعات ميان افراد و سازمانها ميباشد. به عبارتي ساده تررسانه هاي اجتماعيبه وب سايتها و اپليكيشنهايي ميگويند كه امكان اشتراك گذاري محتوا را در لحظه و با سرعت بالا براي افراد فراهم ميكنند.
سوشيال مديا ماركتر كيست؟
سوشيال مديا ماركترها يا بازاريابهاي شبكههاي اجتماعي، استفاده از شبكههاي اجتماعي را در اولويت قرار مي دهند و ميدانند كه در دنياي امروز اين شبكهها و رسانهها چه غوغايي برپا كردهاند. همانطور كه گفتيم امروزه بخش زيادي از زمان مردم در ايران و ساير كشورهاي جهان صرف حضور در شبكههاي اجتماعي مختلف از جمله اينستاگرام، فيسبوك، يوتيوب، و … ميشود و به همين دليل اگر بتوانيد خدمات و محصولاتتان را در اين شبكهها معرفي كنيد ميتوانيد خيلي راحت مشتريان را با برند و محصولات خود آشنا كرده و فروش خود را به شكل قابل توجهي بالا ببريد.
وظايف يك سوشيال مديا ماركتر حرفهاي
سوشيال مديا ماركتر يك استراتژي عالي تدوين و سپس طبق اين استراتژي عمل مي كند. وي بايد تمام كارهاي لازم را براي جذب مخاطبان و محبوبيت برند را انجام داده و با توليد محتواي جذاب و زمان بندي شده فروش را بالا ببرد. سپس بر اساس معيارهايي كه براي موفقيت تعريف كرده است، عملكرد خود را ارزيابي كند تا بتواند اصلاحات لازم را انجام دهد.
شبكه هاي اجتماعي
شبكه هاي اجتماعييكي از بهترين ابزارها در ديجيتال ماركتينگ هستند. زيرا امروزه بيشتر مردم بخش زيادي از زمان خود را مشغول گردش در اين شبكهها هستند. در حقيقت كمتر كسي را ميتوان پيدا كرد كه حداقل در يكي از شبكه هاي اجتماعي مانند فيسبوك، اينستاگرام، تلگرام و … حضوري فعال نداشته باشد.
اگر مقداري به اطرافتان نگاه كنيد ميبينيد كه استفاده از شبكه هاي اجتماعي محدود به زمان و مكان خاصي نميشود. مثلا در مترو، تاكسي ها، صف نانوايي و يا حتي در زمان كار مردم در حال فعاليت در شبكه هاي مجازي هستند.
بنابراين شبكه هاي اجتماعي را مي توان بخشي از زندگي روزمره مردم و در نتيجه محيطي ايده آل براي بازاريابي دانست. اين عوامل دست به دست هم دادند تابازاريابي در شبكه هاي اجتماعيبه يكي از اولويتهاي اصلي ديجيتال ماركترها تبديل شود.
مديريت پيج اينستاگرام
اينستاگرام پلتفرمي است كه ماهانه بيش از 1 ميليارد نفر از آن استفاده مي نمايند. ميليون ها بيزنس هاي كوچك و بزرگ در آن مشغول به كار هستند. و نيمي از موفقيت شغلشان را از اين شبكه ي اجتماعي به دست مي آوردند. اينستاگرام در ابتدا براي به اشتراك گذاشتن عكس ها و فيلم ها با دوستان و خانواده طراحي شد، اما بعد از گذشت چند سال به محيطي عالي براي بازاريابي تجارت آنلاين تبديل گشته است.
به دليل داشتن ماهيت بصري اينستاگرام، فرصت هاي بي شماري را براي مشاغل در دنياي ماركتينگ اينستاگرام كه به دنبال نمايش محصولات خود هستند، فراهم كرده است. اينستاگرام دومين شبكه اجتماعي پرطرفدار در دنياست و روزانه شاهد بيش از 500 ميليون استوري از طرف كاربران است.
اگر شما هم قصد ساختن يك صفحه اينستاگرام براي كسب و كارتان را داريد، استوديو تبليغاتي آنكادر آماده ارائه خدمت در زمينه مديريت پيج اينستاگرام براي شما عزيزان مي باشد.
اهميت داشتن مدير پيج اينستاگرام در ماركتينگ
شبكه اجتماعي اينستاگرام يكي از مهمترين پلتفرم ها براي تبليغات و گسترش كسب و كار مي باشد. به همين خاطر اگر بتوانيد كسب و كارتان را در اين پلتفرم گسترش دهيد، امتياز زيادي گرفته و سريع تر شناخته خواهيد شد، پس به خاطر داشته باشيد كه مديريت پيج اينستاگرام يكي از مهمترين بحث هاي راه اندازي كسب و كار شماست و بايد اصولي و برنامه ريزي شده انجام شود.
تاريخچه استاپ موشن
هنر استاپ موشن قدمتي برابر با صنعت سينما دارد. در آن زمان كارگردانان فيلمهاي مختلف، به دنبال راهي براي حركت بخشيدن به اجسام بودند و اين گونه بود كه ايده استفاده از اين تكنيك به ذهنشان رسيد. اولين استفاده از اين هنر بر مي گردد به دوره ي آغازين تاريخ سينما زماني كه آلبرت اسميث و جيمز استوارت بلكتون در فيلمHumpty Dumpty Circusدر سال1897استفاده كردند. 35 سال پس از آن امريكا توليد انيميشن هاي استاپ موشن را شروع كرد و آغازگر اين جريان شخصي به نام ويليس اوبراين بود.
عصر جديد تبليغاتي با استاپ موشن
در سال هاي اخير تبليغات با استاپ موشن به دليل وجود طرفداران فراوان رواج زيادي پيدا كرده و تبليغات با اين هنر زيبا بازخورد بسيار خوبي داشت به همين دليل امروزه استفاده از استاپ موشن يكي از روش هاي بسيار مفيد و تاثيرگذار براي تبليغات است.
همچنين به دليل جذابيت استاپ موشن استفاده از آن در تبليغات تلوزيون و شبكه هاي اجتماعي نيز وجود دارد و شما مي توانيد شيوه هاي متفاوتي از استاپ موشن را در هر شبكه اجتماعي اي به وضوح مشاهده كنيد. بي شك يكي از بهترين گزينه هاي موجود براي تبليغات تصويري و ويدئو ماركتينگ، استفاده از استاپ موشن مي باشد.
شما عزيزان مي توانيد براي دريافت مشاوره و سفارش استاپ موشن مد نظر خود با آنكادر در ارتباط باشيد.