استراتژي سئو وب سايت

طراحي و توسعه سايت و بهينه سازي و سئو

استراتژي سئو وب سايت

۹ بازديد

استراژي سئو به اين معني است كه، مشخص كنيم چه كارهايي را نبايد براي يك سايت انجام دهيم! به عبارت ديگر پيش از آنكه سايتي طراحي شود، محتوايي توليد كنيد و يا حتي براي افزايش اعتبار سايت خود هزينه كنيد همچنين بايد بدانيد كه هدف اصليتان از سرمايه‌ گذاري در حوزه سئو چيست.

خدمات سئو سايت

شاخص‌ هاي كليدي ارزيابي عملكرد (KPI) براي هر كسب و كاري متفاوت مي باشد، براي مثال، در يك فروشگاه اينترنتي، افزايش فروش و جذب مشتري جديد مهمترين معيار موفقيت است ولي براي يك شركت بازرگاني تعداد تماس‌ هايي كه در روز با تيم مشاوره گرفته مي‌ شود، مهم است. يا براي يك مجله اينترنتي يا سايت خبري كه تبليغات مهمترين منبع درآمدش است، ميزان بازديد روزانه و زمان حضور كاربران در سايت مهمترين شاخص ارزيابي عملكرد مي باشد.

هدف از تدوين استراتژي سئو اين است كه خطوط قرمز كسب و كار مشخص شود تا زمان و سرمايه ارزشمند شما را بر عبارات و صفحاتي متمركز كنيم كه بيشترين ارزش را براي كسب و كارمان خلق كنند.

دريافت مشاوره سئو

براي پيدا كردن راهتان در مسير سئو بهتر است كه از كمك متخصصان در اين زمينه بهره ببريد. براي بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو هر روز رقابت بيشتر و سنگين تر مي شود چرا كه ارئه دهندگان خدمات و صاحبان كسب و كارها، به ارزش رتبه يك گوگل بودن پي برده اند. در نتيجه هر چه اين رقابت سخت شود جزئيات براي برنده شدن در اين رقابت نيز بيشتر مي شود.

در هر كاري اگر با متخصص و كاربلدش، آن مسير را طي كنيد احتمال زودتر و بهتر به نتيجه رسيدن آن بيشتر است. در زمينه سئو سايت نيز به همين شكل است. زماني كه پيش وكيل براي مشاوره وكالت مي رويد مي خواهيد بدانيد كه از چه مسيري بهتر است پرونده خود را پيگيري نماييد تا به نتيجه برسيد.

مشاوره سئو نيز همانند گرفتن مشاوره از وكيل يا هر كاربلد ديگري است. به عبارت ديگر شما از متخصص سئو مي خواهيد تا با در نظر گرفتن اهداف شما، بهترين پيشنهاد را براي سئو سايت شما ارائه دهد. 

سئو سايت در تبريز

تاثير استراتژي سئو بر فرآيند خريد

در يك فروشگاه فيزيكي، فرآيند خريد تقريبا مشخص مي باشد. مشتري از طريق تابلو هاي راهنما سراغ قفسه يا بخش فروش محصول مورد نظر رفته و سرانجام به صندوق مي رسد. اما فرآيند خريد در فروشگاه‌ هاي اينترنتي متفاوت مي باشد و از صفحه يا بخش دسته‌ بندي محصول و صفحات آشنايي با محصول مورد نظر آغاز مي‌ گردد و بازديدكننده در صورت جلب توجه و اعتماد به برند، به درگاه خريد هدايت مي‌ شود. اين مراحل را قيف فروش مي‌ نامند. يكي از وظايف مشاوران خدمات سئو سايت بررسي همين مراحل و ارائه بهترين تكنيك ها براي افزايش نرخ تبديل مخاطب به خريدار مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.