امروزه به علت تعدد برندها، خدمات و كالاهاي مشابه ارائه شده توسط آنها رقابت سختي در بازار براي فروش بيشتر وجود دارد و به همين دليل اهميت تبليغات موثر بسيار بيشتر از گذشته حس ميشود. بايد در نظر داشت كه تبليغات تاثيرگذار بايد با استراتژي برندينگ تعيين شوند. اين مورد خود يك تخصص بسيار مهم و ضروري در تجارت امروزي است؛ از اين رو نقش متخصصيان طراحي لوگو در تبريز بسيار پر رنگ ميشود.
در تبليغات برندها روشهاي بسيار زيادي وجود دارد كه بنا به نوع كالا و خدمات ارائه شده و بودجه شركت استفاده از آنها مورد انتخاب قرار ميگيرد.
از اين جمله ميتوان به چاپ بنر تبليغاتي، كاتالوگ، ايجاد وبسايت و صفحه در شبكههاي اجتماعي و توليد محتواي مربوط، تبليغات بنري در اينترنت، تبليغات تصويري در تلويزيون و وبسايتهاي اشتراك ويدئو و … اشاره نمود.
هر يك از اين انواع تبليغات كه انتخاب شود، نقش طراحي لوگو در تبليغ برند بسيار پر رنگ است. حتما برندها سعي ميكنند در هر يك از انواع تبليغات فوق طراحي آرم و لوگو برند خود را به ديد مخاطبان برسانند.
آنكادر شركت طراحي در تبريز متخصص در زمينه طراحي لوگو و برند، طراحي و چاپ اقلام بازاريابي، چاپ نشريه و كتاب، چاپ بسته بندي محصولات، فيلم، تيزر، موشن گرافيك، عكاسي، كمپين تببيغاتي، وب و سوشيال مديا
چگونه ميتوانيم در سال ۲۰۲۰، با كمك يك برندينگ قوي براي برند خود هويتي منحصر به فرد و به ياد ماندني ايجاد كنيم؟
در دنياي كنوني، ميليونها يا شايد بهتر باشد بگوييم ميلياردها شغل و حرفه وجود دارند كه همگي تلاش ميكنند تا يك تجربه مشتري عالي ارائه دهند و اسم و رسمي براي خود به هم بزنند. برندينگ قوي و ايجاد يك برند قدرتمند يكي از مهمترين مسائل پيش روي كسب و كارهاي امروزي است؛ چرا كه با اين روش ميتوانند خود را از ساير رقيبان متمايز كرده و به مخاطبان بهتر بشناسانند.